Obsah
Program 32. ročníku největší vinařské slavnosti přináší atraktivní podívanou, kvalitní hudební zážitek i možnost zažít historii na vlastní kůži
Znojemské historické vinobraní v novém obalu
Nový vizuál je jednou z nejvýraznějších a nejviditelnějších změn, které pro tento rok připravila Znojemská Beseda, hlavní pořadatel Znojemského historického vinobraní. Stará grafika zmizela a nahradila ji nová, která by se měla více přibližovat současným trendům grafické tvorby a designu.
„Podoba nového vizuálu vinobraní vychází ze souboru fotografií, které pro Znojemskou Besedu před dvěma lety realizovala autorská dvojice fotografů Jakuba Skokana a Martina Tůmy ze studia BoysPlayNice v rámci projektu Znojmo jinak. Fotografie jsou povedené a líbí se nám, navíc jejich výroba stála nemalé úsilí, bylo by škoda nechat je ležet nevyužité a dále s nimi nepracovat a neprezentovat je. Část fotografií jsme využili při tvorbě vizuálu kampaně Objevte Znojmo na podporu cestovního ruchu a další z nich, konkrétně fotografii hroznu, jsme zvolili právě pro nový vizuál vinobraní, neboť hrozen vnímáme jako jeho jasný a srozumitelný symbol,“ přibližuje myšlenky při rozhodování o výběru vhodného obrazového materiálu pro novou grafiku František Koudela, ředitel Znojemské Besedy. Billboardy s motivem Znojemského historického vinobraní tak v měsíci srpnu nahradí ty, které momentálně na reklamních plochách kolem dálnic propagují příjezdovou turistiku do města Znojma a jeho okolí.
Podoba hroznu se odráží i v celkovém grafickém pojetí nových internetových stránek a stává se tak jejich nosným prvkem. Hrozen má představovat kompaktní celek, tedy akci jako takovou, samotné bobulky pak jednotlivé části programu, které si návštěvník vybírá dle svého vlastního gusta, ochutnává je a zároveň si je užívá.
Nová grafika internetových stránek působí oproti té původní jednoznačně více čistě, lehce a přehledněji. Nový vizuál je výrazně odlišný od těch, které jsou běžně u podobných akcí k vidění, je jednoduchý, svěží a nepřehlédnutelný, tím pádem i dobře identifikovatelný. „Jsem přesvědčen, že nový vizuál dodá vinobraní na větší atraktivitě a těším se na emoce, které jistě vyvolá,“ uzavírá František Koudela.
Nová je i video pozvánka, pocházející z dílny bratří Otrubů, kterou můžete zhlédnout na youtube.com na kanále znojmo.tv nebo si ho můžete načíst z QR kódu, který zasíláme v příloze.
www.facebook.com/znojemskevinobrani.cz